خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

کاشی بین کابینت اسپانیایی طرح سنگ برجسته با رنگبندی طرح سنگ و طرح زیبا برای دیوار های دکور و بین کابینت آشپزخانه : کار شده در منطقه رسالت خ هنگام :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

سرامیک گرانیتی 60*60 چین طرح کریستال بژ کار شده به مدل لوزی قابدار با حاشیه ورساج 20*60 کار شده در کفپوش سالن و آشپزخانه :بهترین کفپوش سال های 2009 تا کنون و به دلیل کیپ شدن درز ها و کار تمیز درز ها و ابعاد سرامیک ها در عکس های گرفته شده به سختی قابل رویت میباشد . در مورد قیمت این نوع سرامیک ها از نوع درجه یک باید بگویم که در بازار با توجه به متفاوت بودن  برند ها و طرح ها رنج قیمت برابر با 19000 تومان تا 29000 هزار تومان به ازای هر متر مربع میباشد . وکار کردن این نوع سرامیک ها هم سبک خاص خود را دارند و هزینه نصب با توجه به نوع زیر کار ،طرح کار ،متراژکار متفاوت بوده و با توجه به کار تمیز و قابل قبول ما  هزینه نصب از رنج قیمتی 6000 تومان تا 9000 تومان برخوردار است .هزینه مصالح هم با توجه به چسبی یا ملاتی بودن کار به ازای هر متر مربع از 3000 تومان تا 6000 تومان میباشد .و نکته پایانی در مورد قیمت حاشیه ورساج و گل های وسط ورساج میباشد که معمولن از رنج قیمتی حاشیه ورساج از 16000 تا 22000 تومان و تک گل ها از 160000 تا 250000 تومان برخوردار هستند .ما خدمات ساختمانی استادکاران آماده خدمات دهی با مصالح و بدون مصالح میباشیم. جهت مشاوره و بازدید با شماره موبایل 09123091170 (آقای  اکبر  کریمی)تماس بگیرید .

کار شده در منطقه رسالت خ هنگام:

نمایی از دیوار جلوی اپن آشپزخانه کار شده با سرامیک انتیک مدل آتن:




ارسال توسط اکبر کریمی

نمونه کار کاشی بین کابینت آشپزخانه که از سایت نارین کاشی برای دوستان گذاشتم.اگه اشتباه نکنم کاشی با ابعاد 25*40 و سایز بوردر ها نیز 10*25 باشد که بخوبی فضای بین کابینت رو پوشش داده اند :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی 25*50 رنگ آبی و سفید در سرویس بهداشتی حمام :

کف سرامیک 20*20

کاشی سینا کاشی مدل آرتین با ابعاد 25*50 و تک گل های شقایق:

در ادامه مطلب ببینید از نمونه های جدید سینا کاشی



ادامه مطلب...
ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سرامیک آنتیک در دیوار زمینه تلویزیون ال سی دی :




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشی آنتیک مدل ونیز در فضای بین کابینت آشپزخانه به رنگ کاشی قهوه ای تیره و رنگ کابینت مشکی براق :فاصله بند ها سه میلی متر و رنگ بند کشی و صفحه کابینت ها سفید میباشد :

خدمات ساختمانی استادکار در خدمت شماست با جدیدترین متد و روش های کار کاشی و سرامیک و سنگ های تزئینی:برای تماس با یکی از شماره های حک شده بر روی تصاویر می توانید تماس حاصل فرمایید:

برای مشاهده نمونه های بیشتر کاشی بین کابینت و آشپزخانه لینک زیر را کلیک نمایید:

kashikari.blogfa.com/cat-4.aspx

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سرامیک 25*25 الوارس در دیوار سرویس با اجرای تک گل های جدید که نحوه چیدمان انها به شکل زیر میباشد :

نصب کاشی بر روی کاشی قدیمی و با چسب مخصوص خمیری صورت گرفته است .از سوالات مطرح در مورد کار چسبی ماندگاری کار میباشد به دلیل اجرای نا اصولی یا استفاده از چسب های غیر متفرقه ما گاه گاهی شاهد کنده شدن کارهای چسبی می شویم که ذهنیت ها را نسبت به کار های چسبی منفی می نماید .در حالی که در کشورهای پیشرفته نصب کاشی با چسب در 90 درصد مواقع صورت می گیرد . شما هم با رعایت چند نکته کوچک نگران کنده شدن و ول کردن کار چسبی نباشید:

1-از چسب های مرغوب و مورد اعتماد استفاده نمایید.

2-از استادکاران با تجربه استفاده نمایید.

3-در حمام و جاه هایی که بخارات و رطوبت وجود دارد حتی الامکان چسب خمیری را با مقدار کمی چسب بتن مخلوط نمایید.

و در پایان در صورت امکان کار خود را به اکیب ما بسپارید و از ضمانت نصب 15 ساله ما بهره مند شوید:

 

 

 


 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای پانل های نمایشگاه بین المللی تهران توسط اکیب کاشیکاری استادکار در اردیبهشت ماه :

 

تصویر استادکار جوان بهنام گلکار:




ارسال توسط اکبر کریمی

- تفاوت سنگ با كاشي چيست ؟
آيا ميدانيد براي توليد هر متر مربع سنگ از چند کیلو سنگ معدن استخراج میشود و به خاطرآن چقدر طبیعت نابود میشود ؟ طبیعتی که مال بچه هاي ماست و ما حق نداریم تمام آن را برای خودمان مورد استفاده قرار بدهیم . سنگ نسبت پرسلان و حتی کاشی کف داراي نقاط ضعف زيادي است . گرانتر است . یکدست و یک رنگ تهيه نميشود سنگ نسبت به پرسلان و کاشی سنگین تراست . اگر یک متر مربع از سنگ را در محلي فرش کنیم وزن آن حدود 70 کیلو ميشود . 50 کیلو خود سنگ و بیست کیلو ملات و غیره . اين در حالیست که پرسلان حدود 30 تا 35 کیلو وزن دارد . یعنی 20 الی 25 کیلو خود کاشی و در حدود 10 کیلو ملات آن . در یك ساختمان30 الی 40 طبقه با وسعت هر طبقه 500 متر مربع تفاوت وزن این دو و تاثیرآن روي پی ریزی ساختمان را محاسبه کنيد ؟ از طرف دیگر سنگ براحتی لکه های رنگی را به خود جذب میکند و این لکه ها تقریبا پاک نمیشوند ولی هر لکه ای از روی پرسلان ها و کاشی کف براحتی پاک میشود . سنگ در برابر مواد شیمیایی خانگی مثل سرکه ضعیف است ولی محصولات پرسلاني کاملا مقاوم هستند . اگر شما یك پارتی سنگ بخرید , پس از گذشت زماني حتي كوتاه ، ممكن نيست بتوانید همرنگ ان را پیدا کنید و برای تعمیرات احتمالی و یا محل هایی که بعدا قرار است به متراژ قبلي اضافه شوند ، مورد استفاده قرار دهيد در حاليكه براي محصولات پرسلاني اين طور نيست . بعضی از سنگ ها از خود اشعه نامریی ساطع میکنند كه به مرور زمان براي سلامتي مضر است و ايجاد افسردگي ميكند و در برابر آفتاب و باران – بخصوص باران های اسیدی در شهر های بزرگ – تغییر رنگ میدهند ولی این مورد در خصوص پرسلانها و کاشی های کف اصلا اتفاق نمیافتد . ارزان ترین نوع سنگ نيز از نظر قیمت گرانتر از محصولات سنتزی است و کار کردن با آن هم سخت است ، بخصوص روی نما و خطر افتادن سنگ در مدت زمان های طولانی بمراتب بیشتر از پرسلان است .البته ضایعات بیشتري را هم همراه دارد . فکر کنيد برای یك طراحی خاص نیاز به رنگ بندی از مواد مختلف دارید ,بعنوان مثال اگر دنبال سنگ آبی باشید باید چکار کنید ؟ یا سنگ سفید یخچالی ؟ یا سنگ طوسی و یا زغالی ؟ این مشکل برای پرسلان وجود ندارد چون هر رنگی که بخواهید وجود دارد و قابل تکرار نيز ميباشد . یعنی در هر زمانی و به هر مقدارکه بخواهید میتوانید دوباره آن را تولید کنید .
مشتريان به طور عادي از نصب کاشی شکایت دارند و میخواهند که کاشی نيز مثل سنگ بدون فاصله و بند کار شود معمولا کاشی های تولیدی بخاطر اختلاف ابعادی که دارند وقتی بدون بند کار بشوند , تفاوت اندازه های کوچیک و بزرگ کاشی در نصب درد سر ساز میشود . سنگ را هم وقتی تولید میکنند برای یک اندازه کردن قطعات عملیات چهار تراش یا بقول خارجی ها rectify روی انها انجام میشود . اگر کسی تمایل به این داشته باشد که کاشی را بدون بند کار کند , باید حتما نمونه های چهار تراش شده خریداری کند . این کاشی ها در بازار وجود دارند و کافیست که مصرف کننده از فروشنده بخواهد که همان نوعی که پسندیده رو با فرمت چهار تراش شده به وي تحویل بدهد . البته تمام تولید کننده ها , برای کاشی با ابعاد مختلف , تعریف جدا گانه ای دارند وانها را جدا جدا بسته یندی میکنند . روی کارتن های بسته بندی کالا نيز کد طرح و ابعاد را درج میکنند . اگر شما چند تا بسته رو با کد های یکسان کنترل کنید اصلا مشکلی بنام اختلاف ابعاد پیش نخواهد آمد .

آپادانا سرام




تاریخ: سه شنبه 20 ارديبهشت 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی بخشی از دکوراسیون منزل و یا محل کار شماست . کاشی از دو بخش بدنه و لعاب تشکیل شده که بدنه تامین کننده استحکام کاشی و ضامن نصب مطمئن روی دیوار است در حالیکه لعاب دارای وظیفه تامین بهداشت و زیبایی و حسن نظر شماست . انتخاب کاشی برای آنان که فقط یکبار این کار را انجام میدهند , بسیار سخت است - چه مقدار کاشی برای منزل ( یا محل کار ) من مناسب است ؟
براي محاسبه مقدار كاشي مورد نياز تان باید به مساحت كار , روش نصب كاشي و همچنين چيدمان و آرايش كاشي ها دقت کنید . به عنوان نمونه با توجه به نوع وسایز کاشی , بندهاي بزرگ و نوع چیدن کاشی ( آجری , جناقی , مولتی سایز , کلاسیک , بوآسری و... ) در مقدار کاشی مورد نياز تاثيرگذار باشد . ما توصیه میکنیم که در انتخاب سایز و نحوه چیدمان کاشی از روشی استفاده کنید که دارای حداقل برش کاشی باشد . پیشنهاد ما در این خصوص باز گشایی چند کارتن کاشی قبل از نصب و آزمایش روش های مختلف قرار گیری قطعات کاشی کنار هم قبل از نصب است . این کار مثل یک پازل سرگرم کننده است در عین حال میتوان چگونگی تکمیل نقوش در کاشی نیز اطلاع حاصل کرده , از تفاوتهای احتمالی رنگ نیز مطلع شویم . همچنين به خاطر داشته باشيد كه حتي در بهترين دسته بندي و سورتينگ كاشي ممكن است درصد كمي خطاي ناشی از عملکرد اپراتور مشاهده شود ، لذا اگر سطح نصب به نحوی است که اشکالات احتمالی را نشان میدهد پيشنهاد مي كنيم حداكثر تا 5% متراژ كل براي انتخاب بهترين چیدمان قطعات كاشي بیشتر در نظر بگيريد . مثلا نصب كاشي به شكل هاي شطرنجي ، اريب و يا استفاده همزمان از دو طرح مختلف و ایجاد قاب و حاشيه معمولا ضایعات بيشتري نسبت به مدل چيدمان ساده دارد . توصيه مي شود به طور كلي بسته به شرايط طرح و فضا و زيبايي كه انتظار داريد 5% الي 10% متراژ كل كاشي را بيشتر در نظر بگيريد تا اگر در آینده تصمیم به تغییر و یا توسعه محل کاشی کاری شده را داشتید , مجدد از همان كاشي موجود داشته باشيد. در هنگام خريد به اطلاعات نوشته شده روي جعبه كاشي توجه فرمائيد . این اطلاعات شامل کد سورتر , کد رنگ و کد بچ تولیدی است که ما را در ردیابی اطلاعات محصول شما و تسریع در خدمات پس از فروش کمک و یاری میکند . اين اطلاعات را در محل مناسبي ثبت نماييد مثلا مي توانيد روي يك كاشي نمونه و در محل مناسبي اين اطلاعات را بچسبانيد . اين اطلاعات - كه شامل اعداد و حروف ميباشد - شناسنامه توليدی كاشي های خریداری شده توسط شما بوده و به نمایندگی فروش کاشی .... كمك ميكند تا در خرید های بعدی , شبیه ترين محصول به كاشي كار شده را در اختيار شما بگذارد .

آپادانا سرام




تاریخ: سه شنبه 20 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای پنل های نمایشگاه برای نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران در سالن های کارخانجات فیروزه،گلدیس ،سمنان و سینا کاشی :

                                                        استاد جوان بهنام و محمد گلکار

استاد اکبر کریمی: طراح و مجری دکوراسیون کاشی و سرامیک

 

استاد بهنام گلکار:

استاد بزرگ:ابولفضل گلکار

استاد فرهاد گلکار و حمید کریمی:

استاد جوان علی کاشی:

 




ارسال توسط اکبر کریمی

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir