خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی
ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 30*60 طرح سنگ به مدل شمشیری صلیب دار در دیوار راه پله ساختمان 30 واحد در منطقه نبرد چنوبی واقع در خ پیروزی :

پوشش های زیادی را میتوان برای دیوار راه پله ترتیب داد مانند رنگ ، کاغذ دیواری ، جوب کوب ، سنگ و سرامیک ، که سنگ و سرامیک به دلیل استحکام بالا و نظافت سریع در اولویت اول میباشند یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین پوشش ها برای ساختمان ها قدیمی و چند سال ساخت نصب سرامیک های طرح سنگ بر روی دیوار گچی ویا رنگ شده قدیمی میباشد که  این کار با چسب های کاشی صورت می گیرد و یکی از پر تقاضاترین نوع پوشش برای دیوار راه پله و راهرو ها میباشد  هم اکنون گروه ما آماده ارائه و نصب سنگ و کاشی در 14 نو ع مدل کاری برای دیوار راه پله و راه رو میباشد . نصب و محاسبات دیوار و کف پله  های خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده کار خود را تحویل بگیرید .

نصب با چسب کاشی بر روی دیوار گچی قدیمی بدون نیاز به کندن دیوار و کثیف کاری ، سریع و مطمئن با ضمانت نصب و چسبندگی بالا توسط گروه ما : انتخاب از شما اجرا از ما : کار تمیز و سریع با اکیب مجرب و قیمت مناسب .

                                                         کار قبل از بندکشی :

نمونه سرامیک و قرنیز از نزدیک :

کار بعد از بندکشی سرامیک های راه پله و راهرو ها :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

سنگ مصنوعی 9*طول سه بعدی چسبانده شده به دیوار زمینه ال سی دی با چسب کاشی :




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی اجرایی بین کابینت 15*45 طرحدار برجسته با تکگل و تابلو های صفالی کار شده در فضای بین کابینت و دیوار آشپزخانه . یک نمونه کاشی مناسب از نظر طرح و ابعاد برای کاشی بین کابینت .

کار اجرایی در منطقه شهرک ژاندارمری :

بعد از نصب بدنه کابیننت ام دی اف و قبل از نصب کفی و درب کابینت ها :

نصب شده با چسب بر روی کاشی قدیمی ، مدت زمان لازم کمتر از یک روز کاری :

ارتفاع بین کابینت ها معمولاً 60 سانت میباشد .توصیه به کابینت کاران محترم می شود قبل از نصب کابینت های بالا دست ارتفاع مورد نظر را مد نظر داشته باشند و کابینت ها را طوری قرار دهند که قبل از انداختن کفی چوبی با ضخامت سه یا چهار سانتی ، فضایه 60 سانتی را به علاوه 1 یا 2 سانت بادخور برای کاشیکاری در نظر بگیرند و یکسری نکات دیگر که توضیح آنها در اینجا مفهوم نیست و باید در صورت امکان هماهنگی لازم بین کاشیکار و کابینت کار وجود داشته باشد.

نمونه کاشی از نزدیک:




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری سرویس حمام با کاشی سفید و  نارنجی  رنگ با ابعاد 20*40 به همراه باند میانی و تک گل های طرحدار :

کار اجرایی در منطقه فرمانیه با تشکر از مهندس لطیفی:

 

کف سرامیک 25*25 :

نمونه کاشی دیوار از نزدیک :




ارسال توسط اکبر کریمی

سرامیک 40*40 سفید طرح سنگ گل یخ کار شده در کف اتاق خواب ها و سالن پذیرایی به مدل لوزی بر روی موزائیک قدیمی با چسب : مدل گل یخ یکی از مدل هایی است که سالیان سال مورد تولید قرار میگیرد و به دلیل سر پذیری کمتر نسبت به سایر مدلهای سرامیک مشتریان زیادی دارد :

کار اجرایی در منطقه زیباشهر بلوار فردوس غرب : با تشکر از دکتر مؤمنی :

کار قبل از بندکشی :

 

کف سالن با آشپزخانه :

نمایی از کف سالن قبل از بندکشی و تمیز کاری نهایی:




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشیکاری سرویس حمام با کاشی سفید و سبز فسفری رنگ طرح جدید به ابعاد 27*37 به اضافه باند کمر در ارتفاع 108 سانتی از کف و تک گل های مورد مشاهده کار شده در میان کاشی های سفید رنگ ، کار شده در دیوار حمام با چسب کاشی بر روی کاشی قدیمی و نصب سرامیک 20*20 سفید با چسب پودری سرامیک بر روی سرامیک قدیمی .

اندازه معمول سرویس های حمام شامل 2 تا 3 متر مربع سرامیک کف و 14 تا 20 متر کاشی دیوار میباشد . مدت زمان لازم برای تعویض و نصب کاشی و سرامیک جدید بر روی کاشی و سرامیک قدیم  و ارائه کار تمیز و با کیفیت در حدود یک روز کاری توسط دو استادکار میباشد . نصب با چسب کاشی هیچ نیازی به کندن کاشی قدیمی نمیباشد و با سرعت بالاتر و کثیف کاری حد اقل صورت می گیرد . برای نصب کاشی و سرامیک با ما تماس بگیرید . انتخاب از شما تامین مصالح و نصب با ما :

کار اجرایی در منطقه زیبا شهر : با تشکر از دکتر مؤمنی

از ابتدایی ترین کارها قبل از شروع کار نصب باز نمودن وسایل و شیر آلات میباشد . لوله شیر آلات را درپوش کرده و بعد از کار مجدداً آنها را با کمک آچار می بندیم .

کار قبل از بندکشی و در حال اجرا :

نمونه کاشی تک گل و باند از نزدیک :

نمونه کاشی سفید

کار بعد از نصب سرامیک کف سرویس 20*20

 




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir