خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

نصب سرامیک طرح آنتیک اسپانیایی با ابعاد 10 * 50  سه بعدی با چسب کاشی خمیری بر روی کاشی قدیمی به مدل مورد مشاهده در آششپزخانه ساختمان 20 واحدی آقای شعبانی در منطقه هروی تهران :

 قیمت فروش این نوع سرامیک ها در بازار  60000 تومان میباشد و قیمت نصب نیز بستخ به متراژ و نقشه آشپزخانه به ازای هر آشپزخانه حدود 250000 تا 300000 تومان میباشد. قیمت چسب نیز به ازای هر کالن 12 کیلویی 120000 تومان میباشد با این توضیح که برای هر متر مربع 4 تا 5 کیلو چسب نیاز دارد .

برای مشاوره خرید با شماره 09123091170 تماس بگیرید .




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سرامیک آنتیک با رنگ قهوه ای در دیوار دکوراسینو داخلی خانه با چسب بر روی دیوار رنگ شده قدیمی:

کار اجرایی در منطقه کیان شهر با تشکر از اقای افتاده :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل کاشیکاری دیوار آشپزخانه با کاشی 30 در 60 طرح سنگ به همراه تکگل های ست شده با کاشی اجرا شده در منطقه مجیدیه تهران و با تشکر از آقای بازقندی :

عکس قبل از بندکشی:

نمونه تک گل از نمای نزدیک :

طریقه و روش نصب با ستفاده از چسب کاشی خمیری فورتکس بر روی کاشی قدیمی :

عکس بعد از بندکشی و پر کردن درزهای کاشی ها :




ارسال توسط اکبر کریمی

نمایندگی پخش چسب کاشی و سنگ آنتیک فورتکس در تهران و ارسال بار به تمام شهرستان ها :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک راک با جنس پرسلان و ابعاد رکتیفای شده در دیوار راه پله ساختمان 6 طبقه شرکت دانیال کیا در منطقه ده ونک تهران میدان پیروزان :

با تشکر از خانم غنیمی ، مهندس بابازادگان و معمار کاشی

اجرا به مدل 20 آجری ایستاده با صلیب 3 میل در امتداد طولی سرامیک ، طرح سرامیک سنگ و رنگ کرم میباشد و رنگ بندکشی به رنگ کرم پر رنگ است : کار نصب با چسب خمیری فورتکس بر روی دیوار رنگ شده قدیمی میباشد با این توضیح که پتینه های دیوار قبل از نصب کنده شده است و دیوار گچی با تیشه ، تیشه کاری شده اند :

تصاویر حین نصب و قبل از بندکشی سرامیک ها :

کامران کریمی در حال کندن پتینه های قدیمی :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

سنگ آنتیک 1*5 در دیوار زمینه تلویزیون ال سی دی :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک رنگ گوهره طرح البرز کارخانه کاشی یزد در دیوار راه پله با چسب کاشی خمیری بر روی دیوار گچی قدیم ای : کار شده به مدل شمشیری بند کیب در دیوار راه پله ساختمان چهار طبقه در منطقه میدان خراسان : با تشکر از آقای شمسیان مدبر ساختمان و همکارم آقای اکبری نماینده فروش کاشی و سرامیک یزد در منطقه شهدا :

توضیح در باره حدود قیمت اجرای هر متر مربع این که هر متر نیاز به 6 تا 8 کیلو گرم چسب دارد و قیمت نصب بستگی به مدل کاشی و کار ، متراژ کار ، چسبی یا دوغابی بودن کار و ابعاد کاشی متفاوت است و از حدود قیمتی متری 5000 تا 12000 تومان است و رنج قیمت سرامیک مناسب راه پله نیز از متری 11000 تا 14000 تومان است که البته جنس های ارزانتر و گرانتر نیز وجود دارد . قیمت مصالح و چسب نیز در حدود برای هر متر مربع در حدود 7000 تا 9000 تومان میباشد :

در کل اجرای کار با تمام جوانب نیاز به حد اقل بودجه ای معادل 32000 تومان برا هر متر مربع و به طور متوسط 30000 تومان میباشد :

اجرای سرامیک یک ساختمان 4 طبقه نیز نیاز به زمانی بین 3 تا 4 روز دارد :

نصب سرامیک آنتیک 30*60 در قسمتی از دیوار راه پله :

نمونه سرامیک آنتیک سه بعدی 3*60 از نزدیک :

برای مشاهده نمونه های بیشتر کار راه پله و پارکینگ بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

kashikari.ir




ارسال توسط اکبر کریمی

سرامیک کاری دیوار راه پله با سرامیک 30*60 طرح سروس در منطقه پیروزی تهران یلوار ابوذر :

با تشکر از آقای راشدی :




ارسال توسط اکبر کریمی

تصاویری از اجرای کاشی آشپزخانه ساختمان مهندس اشرفی با اجرای کاشی 30*60 پارس به ترکیب رنگ کاشی سفید و کاشی قرمز و تک گل های اجرایی در میانه کار به طوری که در فضای بین کابینت قرار گیرند عملیات نصب با چسب کاشی به رو ی دیوار سیمانکاری شده صورت می گیرد ، سرامیک کف سرامیک 30*60 گرانیتی پارس :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سنگ کف پله و سنگ آنتیک پازل در دیوار راه پله ساختمان تجاری در منطقه علی آباد جنوب تهران :

یک نمونه از مدلهای اجرایی سنگ مناسب برای کف پله و سنگ مناسب دیوار پله ها . سنگ دیوار از نوع سنگ آنتیک مدل پازل میباشد که عملیات نصب آن بعد از اجرای گچکاری و بر روی گچ اجرا می شود و یکی از جدید ترین و بهترین پوشش ها برای دیوار راه پله میباشد و قیمت سنگ به تنهایی از رنج 15000 تومان تا 35000 تومان بستگی به جنس و کیفیت متفاوت است و هزینه نصب نیز مطابق یک سری اصول استادکاری محاسبه می کنیم :

 

نمای کلی پله ها :

برای مشاهد نمونه های بیشتر دکوراسیون راه پله اجرایی توسط ما به روی لینک زیر کلیک نمایید :

kashikari.blogfa.com/cat-27.aspx




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سنگ آنتیک پازل رنگی و هندسی رنگی در دیوار حیاط و پارکینگ ساختمان شمالی در منطقه شهرک شاهد تهران  :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 30*60 طرح سنگ به مدل شمشیری صلیب دار در دیوار راه پله ساختمان 30 واحد در منطقه نبرد چنوبی واقع در خ پیروزی :

پوشش های زیادی را میتوان برای دیوار راه پله ترتیب داد مانند رنگ ، کاغذ دیواری ، جوب کوب ، سنگ و سرامیک ، که سنگ و سرامیک به دلیل استحکام بالا و نظافت سریع در اولویت اول میباشند یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین پوشش ها برای ساختمان ها قدیمی و چند سال ساخت نصب سرامیک های طرح سنگ بر روی دیوار گچی ویا رنگ شده قدیمی میباشد که  این کار با چسب های کاشی صورت می گیرد و یکی از پر تقاضاترین نوع پوشش برای دیوار راه پله و راهرو ها میباشد  هم اکنون گروه ما آماده ارائه و نصب سنگ و کاشی در 14 نو ع مدل کاری برای دیوار راه پله و راه رو میباشد . نصب و محاسبات دیوار و کف پله  های خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده کار خود را تحویل بگیرید .

نصب با چسب کاشی بر روی دیوار گچی قدیمی بدون نیاز به کندن دیوار و کثیف کاری ، سریع و مطمئن با ضمانت نصب و چسبندگی بالا توسط گروه ما : انتخاب از شما اجرا از ما : کار تمیز و سریع با اکیب مجرب و قیمت مناسب .

                                                         کار قبل از بندکشی :

نمونه سرامیک و قرنیز از نزدیک :

کار بعد از بندکشی سرامیک های راه پله و راهرو ها :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی اجرایی بین کابینت 15*45 طرحدار برجسته با تکگل و تابلو های صفالی کار شده در فضای بین کابینت و دیوار آشپزخانه . یک نمونه کاشی مناسب از نظر طرح و ابعاد برای کاشی بین کابینت .

کار اجرایی در منطقه شهرک ژاندارمری :

بعد از نصب بدنه کابیننت ام دی اف و قبل از نصب کفی و درب کابینت ها :

نصب شده با چسب بر روی کاشی قدیمی ، مدت زمان لازم کمتر از یک روز کاری :

ارتفاع بین کابینت ها معمولاً 60 سانت میباشد .توصیه به کابینت کاران محترم می شود قبل از نصب کابینت های بالا دست ارتفاع مورد نظر را مد نظر داشته باشند و کابینت ها را طوری قرار دهند که قبل از انداختن کفی چوبی با ضخامت سه یا چهار سانتی ، فضایه 60 سانتی را به علاوه 1 یا 2 سانت بادخور برای کاشیکاری در نظر بگیرند و یکسری نکات دیگر که توضیح آنها در اینجا مفهوم نیست و باید در صورت امکان هماهنگی لازم بین کاشیکار و کابینت کار وجود داشته باشد.

نمونه کاشی از نزدیک:




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشیکاری سرویس حمام با کاشی سفید و سبز فسفری رنگ طرح جدید به ابعاد 27*37 به اضافه باند کمر در ارتفاع 108 سانتی از کف و تک گل های مورد مشاهده کار شده در میان کاشی های سفید رنگ ، کار شده در دیوار حمام با چسب کاشی بر روی کاشی قدیمی و نصب سرامیک 20*20 سفید با چسب پودری سرامیک بر روی سرامیک قدیمی .

اندازه معمول سرویس های حمام شامل 2 تا 3 متر مربع سرامیک کف و 14 تا 20 متر کاشی دیوار میباشد . مدت زمان لازم برای تعویض و نصب کاشی و سرامیک جدید بر روی کاشی و سرامیک قدیم  و ارائه کار تمیز و با کیفیت در حدود یک روز کاری توسط دو استادکار میباشد . نصب با چسب کاشی هیچ نیازی به کندن کاشی قدیمی نمیباشد و با سرعت بالاتر و کثیف کاری حد اقل صورت می گیرد . برای نصب کاشی و سرامیک با ما تماس بگیرید . انتخاب از شما تامین مصالح و نصب با ما :

کار اجرایی در منطقه زیبا شهر : با تشکر از دکتر مؤمنی

از ابتدایی ترین کارها قبل از شروع کار نصب باز نمودن وسایل و شیر آلات میباشد . لوله شیر آلات را درپوش کرده و بعد از کار مجدداً آنها را با کمک آچار می بندیم .

کار قبل از بندکشی و در حال اجرا :

نمونه کاشی تک گل و باند از نزدیک :

نمونه کاشی سفید

کار بعد از نصب سرامیک کف سرویس 20*20

 




ارسال توسط اکبر کریمی

نکات فنی نصب سرامیک کف به روش چسبی :در مواقعی که زیرکار موزائیک ، سرامیک قدیمی ،سیمان صاف و هر حالت دارای زیرکار از قبل تراز شده باشد نصب سنگ و سرامیک جدید با روش چسبی صورت می گیرد :

1.ملات روش چسبی از چسب خالی یا چسب + پودر سنگ + سیمان میباشد . که با آب مخلوط شده و به صورت خمیر مایه کمی شل در میاوریم .

2.بهترین گوشه را برای شروع انتخاب می کنیم .

3.شروع به نصب و تراز کردن سرامیک ها می نماییم .

4.بعد از نصب کار را تمیز و بند کشی صورت می گیرد .

نصب سرامیک 60*60 چین درجه نا مرغوب :این نوع سرامیک های وارد شده از چین دارای برند نمیباشند و به دلیل قیمت مناسب و پایین این نوع سرامیک ها در پروژه های بزرگ از این نوع سرامیک ها استفاده می کنند . البته استحکام و مقاومت عالی نسبت به نوع های درجه یک و برند دار دارد ولی یک مقدار دارای تاب و بزرگی و کوچکی میباشند که ما با ارائه راهکار پیشنهاد شده از خود تولید کنندگان سرامیک چین و وارد کنندگان این نوع مدل ها را طوری اجرا می کنیم که شما تصور می کنید سرامیک درجه یک خریده و نصب شده است .یکی از این راهکار ها قرار دادن پلاستیک های 1 میلی متری در بین بند های سرامیک ها می باشد . و یکی دیگر اینکه برای بندکشی از بهترین مواد استفاده می نمایییم و کلیه اصول  برای بهتر شدن کار را رعایت می کنیم .

کار اجرایی در ساختمان 4 طبقه در منطقه دربند تهران :

تصویر همکارم استادکار جوان و خوش ذوق در زمینه کاشیکاری و نصب سرامیک بهنام گلکار:

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشی بین کابینت 30*60 طرحدار به رنگ سفید :یکی از نکات قابل توجه در انتخاب کاشی بین کابینت همخوانی رنگ کاشی با کابینت ها مییباشد . و با توجه به نظر  دکوراسیون داخلی کاشی بین کابینت ابعاد ریز تر توصیه میشود مانند ابعاد 10*10-   15*15    20*20 یا 20*30  ولی بعضی از افراد به دلیل بهداشتی بودن بیشتر و یکدست تر بودن کار کاشی با ابعاد بزرگ ان هم ابعاد دوست داشتنی 30*60 مینمایند که به طور کامل فضای استاندارد بین کابینت را که بین 55 تا 60 سانتی متر است را میپوشاند .

از نکات دیگر در اجرای کاشی بین کابینت میتوان به زمان نصب که بهتر است بعد از نصب کابینت به خصوص نصب بدنه و چهارچوب کابینت عملیات نصب کاشی صورت گیرد .

از نکات دیگر به راحتی کار و چسبی بودن کار میتوان اشاره کرد که در خانه های مبله شده نیز این کار با کمترین گرد و خاک انجام میشود : یعنی شما با خرج هزینه و زمان کم و بدون درد سر میتواند کاشی مدل جدیدتر را بر روی کاشی های قدیمی با چسب کاشی نصب نمایید کار نصب چندان سخت نمیباشد با کمی تجربه کاری و داشتن ابزار کار لازم میتوانید این کار را به سادگی انجام دهید ولی پیشنهاد ما این است که برای آرامش خیال کار خود را به استادکار ماهر بسپارید .

کار اجرایی در منطقه میرداماد میدان محسنی :

استاد حمید کریمی با 30 سال سن و تجربه کاری چندین ساله در حال پخش چسب کاشی بر پشته کاشی میباشد به این روش کار چسبی روش قاشقی یا کاردکی گویند معمولاً برای نصب کاشی های ابعاد بزرگ از روش شانه ای استفاده نمیشود.

 




ارسال توسط اکبر کریمی
موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir